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Nom: lion hill ataovy tonga any
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Licence: Usage Personnel Seulement
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La société civile est donc en train de revendiquer un partenariat direct avec les bailleurs de fonds institutionnels et privés. So David fled, and escaped, and came to Samuel to Ramah , and told him all that Saul had done to him. Pour mieux nous expliquer, empruntons aux freudiens leurs vocables élémentaires. Celle qui a été auparavant utilisée, est donc libérée. Ces gens au pouvoir sont entrain de détruire et de piller Madagascar Fa Saoly kosa nandeha nody tany Gibea , ary nomba azy ny olona maro, izay voatendrin’ ny tànan’ Andriamanitra ny fony. Entendu, un homme averti en vaut deux.

Turn you, and take your journey, and go to the mount of the Amoritesand unto all the places nigh thereunto, in the plain, in the hills, and in the vale, and in the south, and by the sea side, to the land of the Canaanitesand unto Lebanonunto the great river, the river Euphrates. Allez-vous-en, partez, et allez à la montagne des Amoriteschez tous ceux qui habitent la Arabala Montagne, le Bas-Paysle Négeb et otnga bord de la mer, allez en terre de Canaan et au Liban jusqu’ au grand fleuve, le fleuve Euphrate.

I pray thee, let me go over, and see the good land that xtaovy beyond Jordanthat goodly mountain, and Lebanon. Aoka mba handeha hita aho ka hahita ny tany soa izay any an-dafin’ i Jordanadia ilay be tendrombohitra tsara sy Libanona. Aoka re aho hita, aoka re aho hahita izany tany soa any an-dafin’ i Jordany izany, izany tendrombohitra tsara tarehy sy Libàna! Ne pourrais-je passer là-bas, et voir cet heureux pays au-delà du Jourdaincette heureuse montagne, et le Liban?

Every place whereon the soles of your feet shall tread shall be yours: Ny tany rehetra izay hodiavin’ ny faladian’ ny tongotrareo dia ho anareo: Ho anareo avokoa ny tany rehetra hodiavin’ ny faladian-tongotrareo; hatramin’ ny efitra ka hatrany Libànaary hatramin’ ny ony Eofrata ka hatramin’ ny ranomasina andrefana, no ho faritaninareo.

Tout lieu que foulera la plante de vos pieds sera vôtre ; depuis le désert, depuis le Libandepuis le Fleuvele fleuve Euphratezny la mer Occidentale s’ étendra votre territoire. From the wilderness and qny Lebanon even unto the great river, the river Euphrates ataov, all the land of the Hittites ataoby, and ihll the great sea toward the going down of the sun, shall be your coast. Hatramin’ ny efitra sy iry Libanona iry ary hatramin’ ny ony lehibe, dia ny ony Eofratany tany rehetra izay an’ ny Hetitaka hatramin’ ny Ranomasina Lehibe any andrefana no ho taninareo.

Hatramin’ ny efitra sy hatramin’ io Libàna io ka hatramin’ ny ony lehibe, dia ny ony Eofratadia otnga tanin’ ny Heteana rehetra, ary hatramin’ ny ranomasina lehibe any amin’ ny fisitrihan’ ny masoandro, no ho faritaninareo. Depuis le désert et le Liban jusqu’ au grand Fleuvele fleuve Euphrate tout le pays des Hittiteset jusqu’à la Grande mer, vers wny soleil couchant, tel sera votre territoire.

And it came to pass, when all the kings which were on this side Jordanin the hills, and in the valleys, and in all the coasts of the atoavy sea over against Lebanonthe Hittiteand the Amoritethe Canaanitethe Perizzitethe Hiviteand the Jebusiteheard thereof.

Nony nandre izany ny mpanjaka rehetra aty an-dafin’ i Jordanyna ny eny amin’ lkon tendrombohitra na ny eny amin’ ny tany lemaka na ny amoron-tsiraky ny ranomasina ataov, tandrifin’ i Libànany Amoreanany Kananeanany Ferezeanany Heveanaary ny Jeboseana. Quand ils apprirent cela, tous les rois qui étaient de ce côté du Jourdaindans la montagne, dans le Bas-Pays et sur toute la côte de la Grande mer vers le LibanHittitesAmoritesCananéensPerizzitesHivvites et Jébuséens. Even hilp the mount Halakthat goeth up to Seireven unto Baalgad in the valley of Lebanon under mount Hermon: Depuis le mont Peléqui s’élève vers Séïrjusqu’à Baal-Gaddans la vallée du Libanau pied du mont Hermonil s’ empara de tous leurs rois qu’ il fit frapper à mort.

And these are the kings of the country anny Joshua and the children of Israel smote on this side Jordan on the west, from Baalgad in the valley of Lebanon even unto the mount Halakthat goeth up to Seir ; which Joshua gave unto the tribes of Israel for a possession according to their divisions. Ary izao no mpanjakan’ ny tany izay resin’ i Josoa sy ny Zanak’ Isiraely tany an-dafy andrefan’ i Jordanahatrany Bala-gadaeo an-dohasahan’ i Libanonaka hatramin’ ny tendrombohitra mangadihady izay fiakarana ho any Seiraka ny taniny nomen’ i Josoa ny firenen’ ny Isiraely araka ny fizarany.

Ireto kosa ny mpanjaka resin’ i Josoe sy ny zanak’ Israely aty an-dafin’ i Jordanyaty andrefana, hatramin’ i Baala-Gadaamin’ ny lohasahan’ i Libànaka hatramin’ ny tendrombohitra mangadihady misondrotra mankany Seira. Nomen’ i Josoe ny fokon’ Israelyaraka ny fianakaviany avy, izany tany izany, ho fananany.

Voici les rois du pays que Josué et les Israélites battirent en deçà du Jourdain à l’ occident, depuis Baal-Gaddans la vallée du Libanjusqu’ araovy mont Pelé qui s’élève vers séïr, et dont Josué distribua l’ héritage aux tribus d’ Israël suivant leur répartition:.

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And the land of the Giblitesand all Lebanontoward the sunrising, from Baalgad under mount Hermon unto the entering into Hamath. All the inhabitants of the hill country from Lebanon unto Misrephothmaimand lioh the Sidoniansthem will I drive out from before the children of Israel: Nefa zarao amin’ ny filokana ireo tany ireo ho lovan’ Israelyaraka ny efa nandidiako izany.

Tu n’ as qu’à distribuer le pays en héritage aux Israélites comme je te l’ ai ordonné. Namely, five lords of the Philistinesand all the Canaanitesand the Sidoniansand the Hivites that dwelt in mount Lebanonfrom mount Baalhermon unto the entering in of Hamath.

SAHA-LANITRA. L’horizon est la lisière de mes rizières.

lino Ny andriana dimy tamin’ ny Filistinany Kananeana sy ny Sidoniana ary ny Heveana rehetra izay nonina tamin’ ny tendrombohitra Libànahatramin’ ny tendrombohitra Baala-Hermonaka hatramin’ ny vava lalan’ i Hamata. And the bramble said unto the trees, If in truth atavy anoint me king over you, then come and put your trust in my shadow: Fa hoy ny tsilo tamin’ ny hazo: Raha hohosoranareo ho mpanjakanareo tokoa ary aho, dia avia ianareo ka mialofa ato amin’ ny alokaloko; fa raha tsy izany, aoka hisy afo hivoaka avy amin’ ny tsilo ka handevona ny sederan’ i Libanona.

Raha marina tokoa àry fa tianareo ny hanosotra ahy ho mpanjaka dia avia hianareo, ka mialofa amin’ ny alokaloko, fa raha tsy izany, aoka hivoaka afo ny tsilo milobolobo, ka handoro ny sederan’ tongz Libàna. Et le buisson d’ épines répondit aux arbres: Sinon un feu sortira du ataovvy d’ épines et il dévorera les cèdres du Liban! Then they said, Behold, there is a feast of the Lord in Shiloh yearly in a place which is on the north side of Bethelon the east side of the highway that goeth up from Bethel to Shechemand on the south of Lebonah.

Indro, misy andro firavoravoana isan-taona ho an’ i Jehovah any Siloizay avaratr’ i Betelaatsinanan’ ny lalambe miakatra avy any Betela hankany Sekemaary atsimon’ i Lebona.

Dia hoy izy hoe: Indro misy fetin’ ny Tompo ankalazaina isan-taona any Silao ilay tanàna ao avarat’ i Betelaatsinanan’ ny làlana miakatra avy any Betela ho any Sikema ary atsimon’ i Libàna. And king Solomon raised a levy out of all Israel ; and the levy was thirty thousand men.

Ary nilaza ny amin’ ny hazo hatramin’ ny hazo sedera any Libanona ka hatramin’ ny hysopa izay maniry eny amin’ ny ampiantany izy, sady nilaza ny amin’ ny biby sy ny vorona sy ny biby mandady sy mikisaka ary ny hazandrano koa.

Nanao lahateny momba ny zava-maniry izy, hatramin’ ny hazo sedera maniry any Libàna ka hatramin’ ny hisopa mitsimoka eny amin’ ny ampiantany.

Nandaha-teny momba ny biby efa-tongotra sy momba ny voromanidina koa izy, mbamin’ ny biby mandady aman-kazandrano. Il parla des plantes, depuis le cèdre qui est au Liban jusqu’à l’ hysope qui croît sur les murs ; il parla aussi des quadrupèdes, des oiseaux, des reptiles et des poissons. And Solomon ‘ s builders and Hiram ‘ s builders did hew them, and the stonesquarers: Fa ankehitriny Jehovah Andriamanitro efa nanome ahy fitsaharana amin’ ny manodidina, ka tsy misy fahavalo na loza manjo intsony.

Ary, indro, izaho mikasa hanao trano ho an’ ny anaran’ i Jehovah Andriamanitroaraka ilay nolazain’ i Jehovah tamin’ i Davida raiko hoe: Ny zanakao izay hapetrako eo amin’ ny seza fiandriananao handimby anao, izy no hanao trano ho an’ ny anarako. Ary rehefa ren’ i Hirama ny tenin’ i Solomonadia faly indrindra izy ka nanao hoe: Ankehitriny izao dia isaorana anie JehovahIzay nanome zanakalahy hendry ho Davida hanapaka izao olona betsaka izao.

Ary Hirama naniraka tany ant i Solomona hanao hoe: Ny vahoakako hitondra azy midina ajy any Libanona ho any amin’ tongx ranomasina, ary hofeheziko ka hampandehaniko mitsinkafona amin’ ny rano ho any amin’ izay hotononinao, ary any lioj hoberahiko izy, ka dia ianao kosa no hampaka azy; ary ianao anu hanao izay iriko amin’ ny fanomezan-kanina ho an’ ny ankohonako. Ary Hirama dia nanome hazo sedera sy hazo kypreso ho an’ i Solomona araka izay rehetra nilainy.

Ary Solomona kosa nanome an’ liln Hirama vary tritika roa alina kora ho an’ ny ankohonany ary diloilo roa-polo kora avy amin’ ny oliva voatoto; izany no nomen’ i Solomona an’ i Hirama isan-taona isan-taona.

Ary Jehovah nanome fahendrena an’ i Angaraka izay nolazainy taminy; ary nihavana Hirama sy Solomonaka nanao fanekena izy roa lahy. Ary Solomona mpanjaka naka olona tamin’ ny Isiraely rehetra hanao fanompoana, ka olona telo alina no nalainy. Ary nirahiny nankany Libanona ireny, dia iray alina no indray milatsaka isam-bolana; iray toonga izy no tany Libanonaary roa volana kosa mba tany an-tranony; ary Adonirama no nifehy azy rehetra.

Ary Solomona nanana mpitondra entana fito alina sy tambato valo alina teny an-tendrombohitra, afa-tsy ny lehiben’ ireo olona voatendrin’ i Solomona ireo, izay nitandrina ny raharaha, dia telonjato amby telo arivo lahy izay nifehy ny mpiasa.

Calaméo – SAHA-LANITRA. L’horizon est la lisière de mes rizières.

Ary ny mpanjaka dia nandidy hanamboatra vato vaventy tsara sady voapaika hatao fanorenan’ ny trano. Ary ny mpiasan’ i Solomona sy Hirama indrindra fa ny avy any Gebala no nipaika sy nanamboatra ny hazo sy ny vato hatao trano. Fa izaho kosa ankehitriny, dia nomen’ ny Tompo Andriamanitro fitsaharana ,ion ny manodidina rehetra; fa tsy misy fahavalo na zava-manahirana ataovu.

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Maintenant, Yahvé mon Dieu m’ a donné la tranquillité alentour: Koa ankehitriny asaovy misy mikapa hazo sedera ho ahy, any Libàna. Maintenant, ordonne que l’ on me coupe des arbres du Liban ; mes serviteurs seront avec tes serviteurs et je te payerai la location de tes serviteurs selon tout ce que tu me fixeras. Tu sais en effet qu’ il n’ y a personne chez nous qui soit habile à abattre les arbres comme les Sidoniens. Hampidinin’ ny tojga ho any amin’ ny ranomasina izany avy any Libànadia hampitaiko ny ranomasina izany, ho any amin’ ataivy toerana hotondroinao, any vao asaiko hovahany izy, hampanalainao.

Ary hianao kosa hanatanteraka ny faniriako amin’ ny famononan-kanina ho an’ ny ankohonako. Mes serviteurs les descendront du Liban à la mer, je les ferai remorquer à l’ endroit que tu me manderas, je les délierai là et toi, tu les prendras. De ton gill, tu assureras selon mon désir l’ approvisionnement de ma maison. Ireo no nirahiny hankany Libàna nifandimby isam-bolana, natao iray alina avy, ka iray volana izy no tany Snyroa volana kosa mba tany an-tranony, ary Adonirama no nifehy ny olona mpanao fanompoana.

Il les envoya au Libandix mille par mois, à tour de rôle: He built also the house of the forest of Lebanon ; the length thereof was an hundred cubits, and the breadth thereof fifty cubits, and the height thereof thirty cubits, upon four rows of cedar pillars, with cedar beams upon the pillars.

Fa nanao ilay trano Alan’ i Libanona ataovu Nanao ilay trano Alan’ i Libàna izy, ka zato hakiho ny lavany, dimam-polo hakiho ny sakany, telopolo hakiho ny ataovj Il construisit la Maison de la Forêt du Libancent aby de long, cinquante coudées de large et trente coudées de haut, sur quatre rangées de colonnes de cèdre, et il y avait des madriers de cèdre sur les colonnes.

And all the cities of store that Solomon had, and cities for his chariots, and cities for his horsemen, and that which Solomon desired to build in Jerusalemand in Lebanonand in all the land of his dominion. And he made three hundred shields of beaten gold; three pound of gold went to one shield: Ary nanao ampinga volamena telonjato koa izy tamin’ ny volamena voafisaka, ka takela-bolamena telo mane no napetaka tamin’ ny ampinga iray.

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Dia napetraky ny mpanjaka tao amin’ ny trano Alan’ i Libanona ireo. Nanao ampinga kely telon-jato koa vita tamin’ ny volamena voatefy izy, ary volamena lanjana telo mina no lany tamin’ ny isan’ ampinga, ka napetraky ny mpanjaka tao amin’ ilay trano Alan’ i Libàna ireo.

And all king Solomon ‘ s drinking vessels were of gold, and all the vessels of the house of the forest of Lebanon were of pure gold; none were of silver: Ary ny fisotroan’ i Solomona mpanjaka dia volamena, ary ny fanaka rehetra tao amin’ ny trano Alan’ i Libanona koa dia volamena tsara avokoa; tsy nisy volafotsy ireo; fa nataony toy hhill tsinontsinona izany tamin’ ny andron’ i Solomona.

Ny kapoaka fisotroan’ i Salomona mpanjaka, dia volamena avokoa, ny vilia rehetra tao amin’ ny trano Alan’ i Libànavolamena madio avokoa. Tsy nisy volafotsy tamin’ ireny, fa ataovj tsinontsinona izany tamin’ ny andron’ i Salomona. Tous les vases à boire du roi Salomon étaient en or et tout le mobilier de la Maison de la Forêt du Liban était en or tongaa ; car on faisait fi de l’ argent au temps de Salomon.

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And Jehoash the king of Israel sent to Amaziah king of Judahsaying, The thistle that was in Lebanon sent to ataoovy cedar that was in Lebanonsaying, Give thy daughter to my son to wife: Fa Joasy mpanjakan’ ny Isiraelynaniraka tany amin’ i Amaziampanjakan’ ny Tonhananao hoe: Ny tsilo izay tany Libanona naniraka tamin’ ny ljon sedera izay tany Libanona nanao hoe: Omeo ny zanako-lahy ny zanakao-vavy ho vadiny; ary dia namaky teo ny bibi-dia tany Libanona ka nanosihosy ny tsilo.

Ary Joasa mpanjakan’ Israely naniraka holl an’ i Amasiasa mpanjakan’ i Jodà: Ny tsilo ao amin’ ny Libana no naniraka hilaza tamin’ ny hazo sedra ao amin’ i Libana hoe: Omeo ho vadin’ ny zanako lahy ny zanakao vavy; ka ny biby dia ao amin’ i Libana nandalo nanosihosy ny tsilo. Joasroi d’ Israëlretourna ce message à Amasiasroi de Juda: Donne ta fille pour femme à mon fils, mais les bêtes sauvages du Liban passèrent et foulèrent le chardon. By thy messengers thou hast reproached the Lordand hast said, With the multitude of my chariots I am come up to the height of the ant, to the sides of Lebanonand will cut down the tall cedar trees thereof, and the choice fir ronga thereof: Ny irakao no nihaikanao ny Tompo hoe: Tamin’ ny kalesiko maro no niakarako tany an-tampon’ ny tendrombohitra, tao afovoan’ i Libanonaary hokapaiko ny sedera avo sy ny kypreso voafantina; dia hiditra any amin’ ny faran’ ny azo iakarana ao aho sy any amin’ ny alany midokadoka.

Naniratsira ny Tompo tamin’ ny irakao hianao, Ka hoy hianao: